نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
لیست 2 نفره منچستر برای شکار از یووه!

لیست 2 نفره منچستر برای شکار از یووه!

 

جنگ پنهان برای به خدمت گرفتن ستارگان شیاطین‌سرخ و گورخرهای تورین از یکدیگر در روزهای اخیر شدت بیشتری گرفته و هر دو تیم درصدد آن هستند که بازیکنان مدنظرشان در ترکیب تیم مقابل را به جمع یاران خود بیافزایند.

 

نفر اول فهرست 2 نفره من‌یونایتد، مریح دمیرال است؛ بازیکنی که نیامده طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و در حالیکه همه منتظر رسیدن پیشنهادات جذاب برای فروش خروجی‌های یووه هستند نام او بیش از آنها در صدر اخبار نقل و انتقالات به چشم می‌خورد.

 

بعد از ابراز تمایل روسونری برای انتقال قرضی این مدافع ترکیه‌ای یووه به میلان، حالا منچستر یونایتد هم به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن 21 شده است.

 

وب‌سایت Turkish‐Football با اشاره به تلاش‌های منچستر برای به خدمت گرفتن یک مدافع مستحکم تا پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، از ترجیح دادن دمیرال به گزینه دیگر این باشگاه، یعنی هری مگوایر مدافع 26 ساله لستر سیتی خبر داده است. این پایگاه خبری در عین حال مدعی شده که اتلتیکو مادرید اسپانیا نیز پیش از به خدمت گرفتن فلیپه و ماریو هرموسو به جای مدافعان سابقش: دیه‌گو گودین و لوکاس هرناندز، مذاکراتی را با ساسوئولو برای به خدمت گرفتن دمیرال انجام داده است.

 

 

اما دمیرال تنها گزینه‌ای نیست که منچستر یونایتد به دنبال صید آن از یوونتوس است. آنطور که روزنامه La Gazzetta dello Sport در شماره امروز خود خبر داده؛ نیکولو شیرا خبرنگار معروف این روزنامه اطلاعاتی دارد که ثابت می‌کند نخستین ارتباطات برای انتقال پائولو دیبالا به منچستر برقرار شده است و شیاطین‌سرخ حاضر شده‌اند در ازای پرداخت 80 میلیون یورو جواهر آرژانتینی یووه را به خدمت بگیرند.

 

نکته مشابه و در عین حال مهم در خصوص علاقه‌مندی‌های منچستر، دست گذاشتن بر روی بازیکنانی است که یوونتوس نه‌تنها تصمیمی برای فروش آنها ندارد بلکه به حفظ آنها در میان خود نیز اصرار دارد. با اینکه بیانکونری نیز به شدت علاقه‌مند به بازگرداندن پاول پوگبا هافبک فرانسوی این تیم به تورین است، شاید آغاز مذاکره میان این دو باشگاه بر سر بازیکنان مورد علاقه‌شان بتواند راه‌حلی مناسب برای رسیدن آنها به اهداف‌شان فراهم کند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: